Βασικές οδηγίες επιμόρφωσης με το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Προσχολικής Εκπαίδευσης για Ικανότητες Δημιουργικότητας και γνωστικής, συναισθηματικής και κοινωνικής Ανάπτυξης
Αποθετήριο Λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Προσχολικής Εκπαίδευσης για Ικανότητες Δημιουργικότητας και γνωστικής, συναισθηματικής και κοινωνικής Ανάπτυξης
Αποθετήριο Λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ
Σκοπός της 1ης εβδομάδας είναι να παρουσιαστεί το πρόγραμμα επιμόρφωσης και τα βασικά του φυσικά και εννοιολογικά εργαλεία: Χρήση κατάλληλου εκπαιδευτικού λογισμικού και φορητών συσκευών (ταμπλετών) στο Νηπιαγωγείο και πλαίσιο γνώσεων και ικανοτήτων που απαιτείται να διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί για να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά τις Ψηφιακές Τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην ξεχάσετε ότι η απάντηση στο ερωτηματολόγιο αυτό είναι ανώνυμη και υποχρεωτική για την επιτυχή παρακολούθησή σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην ξεχάσετε ότι η απάντηση στις ερωτήσεις αξιολόγησης 1ης εβδομάδας είναι υποχρεωτική και η βαθμολογία σας προσμετράται για την επιτυχή παρακολούθηση του σεμιναρίου. Μπορείτε να απαντήσετε όσες φορές θέλετε στις ερωτήσεις αυτές. Θα προσμετρηθούν μόνο οι τελευταίες καταχωρημένες απαντήσεις.
Σκοπός της 2ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι να παρουσιαστεί το πλαίσιο του Παιδαγωγικού Σχεδιασμού και η εφαρμογή του μέσω της σχεδίασης εκπαιδευτικών σεναρίων και μαθησιακών δραστηριοτήτων με χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η απάντηση στις ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης 2ης εβδομάδας είναι υποχρεωτική και η βαθμολογία σας προσμετράται για την επιτυχή παρακολούθηση του σεμιναρίου. Μπορείτε να απαντήσετε όσες φορές θέλετε στις ερωτήσεις αυτές. Θα προσμετρηθούν μόνο οι τελευταίες καταχωρημένες απαντήσεις.
Σκοπός της 3ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι να παρουσιαστεί το Θεματικό Πεδίο Παιδί και Επικοινωνία του νέου Προγράμματος Σπουδών, να μελετηθούν αντίστοιχα εκπαιδευτικά σενάρια και να γίνει εφαρμογή στην τάξη των μαθησιακών τους δραστηριοτήτων με την χρήση κατάλληλων μαθησιακών αντικειμένων του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ και φορητών συσκευών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η απάντηση στις ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης 3ης εβδομάδας είναι υποχρεωτική και η βαθμολογία σας προσμετράται για την επιτυχή παρακολούθηση του σεμιναρίου. Μπορείτε να απαντήσετε όσες φορές θέλετε στις ερωτήσεις αυτές. Θα προσμετρηθούν μόνο οι τελευταίες καταχωρημένες απαντήσεις.
Σκοπός της 4ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι να παρουσιαστεί το Θεματικό Πεδίο Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία του νέου Προγράμματος Σπουδών, να μελετηθούν αντίστοιχα εκπαιδευτικά σενάρια και να γίνει εφαρμογή στην τάξη των μαθησιακών τους δραστηριοτήτων με την χρήση κατάλληλων μαθησιακών αντικειμένων του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ και φορητών συσκευών.
Βιντεοπαρουσιάσεις 4ης Εβδομάδας
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην ξεχάσετε ότι η απάντηση στις ερωτήσεις αξιολόγησης 4ης εβδομάδας είναι υποχρεωτική και η βαθμολογία σας προσμετράται για την επιτυχή παρακολούθηση του σεμιναρίου. Μπορείτε να απαντήσετε όσες φορές θέλετε στις ερωτήσεις αυτές. Θα προσμετρηθούν μόνο οι τελευταίες καταχωρημένες απαντήσεις.
Σκοπός της 5ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι να παρουσιαστεί το Θεματικό Πεδίο Παιδί και Θετικές Επιστήμες του νέου Προγράμματος Σπουδών, να μελετηθούν αντίστοιχα εκπαιδευτικά σενάρια και να γίνει εφαρμογή στην τάξη των μαθησιακών τους δραστηριοτήτων με την χρήση κατάλληλων μαθησιακών αντικειμένων του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ και φορητών συσκευών.
Βιντεοπαρουσιάσεις 5ης Εβδομάδας
Σκοπός της 6ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι να παρουσιαστεί το Θεματικό Πεδίο Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση του νέου Προγράμματος Σπουδών, να μελετηθούν αντίστοιχα εκπαιδευτικά σενάρια και να γίνει εφαρμογή στην τάξη των μαθησιακών τους δραστηριοτήτων με την χρήση κατάλληλων μαθησιακών αντικειμένων του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ και φορητών συσκευών.
Βιντεοπαρουσιάσεις 6ης Εβδομάδας
Σκοπός της 7ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι η ανάπτυξη της ικανότητας σχεδίασης εκπαιδευτικής δραστηριότητας διδασκαλίας με την χρήση κατάλληλων μαθησιακών αντικειμένων του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ και φορητών συσκευών.
Σκοπός της 8ης εβδομάδας επιμόρφωσης είναι η ανάπτυξη της ικανότητας σχεδίασης εκπαιδευτικής δραστηριότητας διδασκαλίας με την χρήση κατάλληλων μαθησιακών αντικειμένων του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ, ο αναστοχασμός σχετικά με την επιμορφωτική διαδικασία και η αξιολόγησή της.
Η υποβολή του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη και υποχρεωτική για την επιτυχή παρακολούθηση της επιμόρφωσης