Μικροί Ζωγράφοι
Γενικά στοιχεία
Τίτλος: Μικροί Ζωγράφοι.
Περιγραφή: Άρθρωμα για την εξοικείωση των παιδιών με την σχεδίαση και την ζωγραφική καθώς και με βασικές γραφιστικές ικανότητες. Στόχος είναι η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων αναφορικά με την χρήση βασικών εργαλείων και τεχνικών
για την δημιουργία ενός εικαστικού έργου.
Λέξεις - κλειδιά: τέχνες, ζωγραφική.
Σύνδεση με πρόγραμμα σπουδών
Δ Θεματικό Πεδίο: Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση, Θεματική Ενότητα 2: Τέχνες - Υποενότητα: Δ.2.1 Εικαστικές τέχνες Προσδοκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ικανότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν: Παραγωγή εικαστικής δημιουργίας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Δυνατότητες και Λειτουργίες: ΤΤο άρθρωμα παρέχει τα πιο βασικά εργαλεία όπως οι γραμμές, τα σχήματα, τα πινέλα και τις βούρτσες για το ελεύθερο σχέδιο, σβήστρα, εικονίδιο με εφέ φίλτρου,
σφραγίδες με έτοιμα σχέδια και χαρακτήρες κινούμενων σχεδίων, με δυνατότητα μεγέθυνσης/σμίκρυνσης και δημιουργία προοπτικής, έτοιμα φόντα, αποθήκευση και εκτύπωση καθώς και ηχητικά μηνύματα σύντομης περιγραφής κάθε εργαλείου.
Τεχνικές απαιτήσεις: Η εφαρμογή εκτελείται μέσω φυλλομετρητή (chrome, firefox, edge, safari, opera) σε υπολογιστή, ταμπλέτα και κινητό τηλέφωνο.
Ημερομηνία ανάρτησης: 10/04/2023.
Άδεια χρήσης:
Σημειώσεις προς εκπαιδευτικούς
Σε ποιον απευθύνεται: Μαθητής/τρια, εκπαιδευτικός.
Εκπαιδευτική βαθμίδα / επίπεδο: Προσχολική, δημοτικό.
Τυπικό εύρος ηλικίας:
4.
Γλώσσα στοχευόμενου κοινού: Ελληνικά.
Τύπος μαθησιακού αντικειμένου:
Ανοιχτή δραστηριότητα.
Διδακτική προσέγγιση: ανοιχτή δραστηριότητα, εποικοδομητισμός, μάθηση μέσα από σχεδιασμό, εμπειρική μάθηση μάθηση μέσα από το παιχνίδι.
- Προτεινόμενες Δραστηριότητες: Οι δραστηριότητες μπορούν να γίνουν με έναν μαθητή μεμονωμένα αλλά και στην ολομέλεια της τάξης ώστε τα παιδιά να ανταλλάσσουν απόψεις στο πλαίσιο διαφόρων δραστηριοτήτων όπως:
- Στη δημιουργία ενός ομαδικού άλμπουμ,
- Στη δημιουργία ατομικών πινάκων ζωγραφικής προκειμένου να ακολουθήσει η εκτύπωση και έκθεσή τους,
- Στη δημιουργία καλλιτεχνικών έργων με συμμετρία ή με προοπτική,
- Στην εικονογράφηση μιας ιστορίας ή μιας παραμυθοσαλάτας,
- Στην εικαστική παρέμβαση σε ένα έργο τέχνης.
- Άλκης Γεωργόπουλος, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 Πληροφορικής, PhD
- Δημήτρης Νικολός, Πληροφορικός, MSc
- Δημήτρης Μαρκούζης, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 Πληροφορικής, MSc
- Ιωάννης Κεφάλας, Πληροφορικός
- Ευαγγελία Πεταυράκη, Πληροφορικός
- Άρτεμις Γεωργοπούλου, Πληροφορικός
- Μυρτώ Γεωργοπούλου, Πληροφορικός
- Φωτεινή Τσιάμη, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 Πληροφορικής, MSc
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Χριστόφορος Καραχρήστος, Πληροφορικός, MSc
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ:
- Φεσάκης Γιώργος, Καθηγητής του Τμήματος των Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
- Χατζηγιάννη Μαρία, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
- Ανδρομάχη Φιλιππίδη, ΕΔΙΠ Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, PhD
- Αναστασία Μισιρλή, ΕΔΙΠ Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, PhD
- Αγγελική Τζαβάρα, ΕΔΙΠ Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, PhD
- Μαριολένη Παρίση, Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Νηπιαγωγών, PhD
- Αναστασία Κωνταντοπούλου, Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Νηπιαγωγών, MSc
- Ανθή Αρκούλη, Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Νηπιαγωγών, MSc
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΑΞΗΣ: Σοφία Χωλίδη, PhD ΙΕΠ, Σύμβουλος Β