- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
Γνωστική διεργασία: [ Εφαρμόζοντας ]
Εφαρμόζοντας "Κατάλληλα"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές εφαρμόζουν τη νέα μάθηση σε πραγματικές καθημερινές καταστάσεις και δοκιμάζουν την εγκυρότητα των καταστάσεων αυτών. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή προγραμματίζουν, σχεδιάζουν...
Καλούνται οι μαθητές, εργαζόμενοι σε δυάδες, να συμπληρώσουν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με λέξεις που τους δίνονται. Μετά από τη λήξη του χρόνου που θα τους παραχωρηθεί για να εργαστούν (5 λεπτά) οι δυάδες που το επιθυμούν θα ανακοινώσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Κατά τη διάρκεια της εργασίας των μαθητών ο εκπαιδευτικός βρίσκεται ανάμεσά τους και παρακολουθεί την προσπάθειά τους, τούς εμψυχώνει και τους υποστηρίζει.
Εφαρμόζοντας "Δημιουργικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν μία παρέμβαση στον κόσμο που ζουν, η οποία είναι καινοτόμα και δημιουργική ή μεταφέρουν αυτό που έμαθαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα / καταστάσεις. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατασκευάζουν, δημιουργούν, ...
Οι μαθητές καλούνται να συντάξουν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα βάσει οδηγίας που τους δίνεται μέσω του Φύλλου Εργασίας. Στο Φύλλο Εργασίας υπάρχει κάτοψη σπιτιού, το οποίο θα πρέπει να περιγράψουν σε έναν Ιταλό φίλο/ιταλίδα φίλη τους. Εργάζονται πάντα σε δυάδες.
Εικονογραφούν, συναρμολογούν, σχεδιάζουν, ...
Μετά τη λήξη του χρόνου που έχουν στη διάθεσή τους (15΄) θα πρέπει να κολλήσουν στον πίνακα ή στον τοίχο το κείμενό τους σχηματίζοντας ένα κολάζ. Θα ζητηθεί στη συνέχεια από όλους να παρατηρήσουν τα κείμενα και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές, τις οποίες θα πρέπει να επισημάνουν προφορικά.
Το μάθημα ολοκληρώνεται με ακρόαση του τραγουδιού La mia casa και ζητείται από τους μαθητές να γράψουν όσες λέξεις καταλαβαίνουν.
Video Player is loading.