Diagrama de temas

  • Σενάριο 2 – Αγγλικά Δημοτικό

    Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204


    Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»



    • Write it!

      Ταυτότητα Διδακτικού Σεναρίου


      Βαθμίδα Εκπαίδευσης: A/θμια

      Στοχευμένο κοινό: 9-10

      Γλώσσα: Αγγλικά

      Επίπεδο γλωσσομάθειας: A1+

      Θεματική εστίαση: Επικοινωνία με μέλη του περιβάλλοντος μέσα από το γραπτό λόγο: ανθρώπινες σχέσεις και κοινωνικές συμβάσεις

      Περιγραφή Επικοινωνιακού Σκοπού: 

      Οι μαθητές να κατανοούν τη σημασία της γραπτής επικοινωνίας, να είναι σε θέση να γράφουν, αποδέχονται η να απορρίπτουν ευγενικά μια πρόσκληση, να γράφουν σημειώματα σε φίλους

      Οι μαθητές να είναι σε θέση να γράφουν σημειώματα σε μέλη του άμεσου σχολικού η οικογενειακού τους περιβάλλοντος 

      Οι μαθητές να είναι σε θέση να γράφουν γράμματα σε συμμαθητές η φίλους τους

      Επιμέρους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας (σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ): 

      Να κατανοούν που αναφέρεται ένα σύντομο, πολύ απλά δομημένο πληροφοριακό ή περιγραφικό κείμενο αυθεντικού λόγου (ανακοίνωσης, πινακίδας, καταλόγου, αφίσας, σημειώματος, ηλεκτρονικής επιστολής) το οποίο αναφέρεται σε τυπικές καταστάσεις ή ανάγκες της καθημερινής ζωής.

      Γλωσσικά μέσα

      Γραμματική:

      Παρακείμενος, Αόριστος

      Ερωτηματικές προτάσεις Ερωτηματικές λέξεις (πού, πότε, τί, ποιός, πώς, γιατί, πόσο)

      Προτάσεις που συνδέονται με συμπλεκτικούς συνδέσμους

      Αιτιολογικές προτάσεις

      Λεξιλόγιο:

      Χαρακτήρας και συναισθήματα

      Κοινωνικές σχέσεις

      Τρόποι προσφώνησης: Κύριε, Κυρία, αγαπητέ, αγαπημένε, φίλε,…


      Πλαίσιο Υλοποίησης Σεναρίου


      Διάρκεια σεναρίου: 4 ώρες

      Τρόπος εργασίας των μαθητών: Ατομική εργασία, Ομαδική εργασία, Τάξη

      Προβλεπόμενο υποστηρικτικό υλικό: Φύλλα εργασίας

      Σχόλια: Το παρόν σενάριο αποτελεί το δεύτερο μέρος μίας τετράωρης διδακτικής ενότητας σύμφωνα με το Syllabus Α1+.


      Περιγραφή Γνωστικών Διεργασιών


      Τα προτεινόμενα Σενάρια Μαθήματος της παρούσας επιμορφωτικής δράσης που αναπτύσσονται σύμφωνα με το ΕΠΣ-ξγ, ακολουθούν τις μεθοδολογικές προτάσεις της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού που έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία .

      Η συγκεκριμένη προσέγγιση προβλέπει συνολικά οκτώ διεργασίες, οι οποίες εκτυλίσσονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη, χωρίς ωστόσο η ακολουθία αυτή να είναι πάντοτε αυστηρά υποχρεωτική ή εφικτή. Για χάρη επίδειξης των διεργασιών αυτών, τα προτεινόμενα σενάρια μαθήματος ακολουθούν τη διάταξη αυτή, αναφέροντας παράλληλα τόσο τα ρήματα των διεργασιών όσο και τις επιμέρους στοχοθεσίες τους.

    • Πρώτη Φάση

      Etiquetas: 13Archivos: 6Contenido interactivo: 1
    • Δεύτερη Φάση

      Etiquetas: 8Archivos: 3
    • Τρίτη φάση

      Etiquetas: 8Archivos: 3Contenido interactivo: 1