Περιγραφή θέματος
- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
Write it!
Ταυτότητα Διδακτικού Σεναρίου
Βαθμίδα Εκπαίδευσης: A/θμια
Στοχευμένο κοινό: 9-10
Γλώσσα: Αγγλικά
Επίπεδο γλωσσομάθειας: A1+
Θεματική εστίαση: Επικοινωνία με μέλη του περιβάλλοντος μέσα από το γραπτό λόγο: ανθρώπινες σχέσεις και κοινωνικές συμβάσεις
Περιγραφή Επικοινωνιακού Σκοπού:
Οι μαθητές να κατανοούν τη σημασία της γραπτής επικοινωνίας, να είναι σε θέση να γράφουν, αποδέχονται η να απορρίπτουν ευγενικά μια πρόσκληση, να γράφουν σημειώματα σε φίλους
Οι μαθητές να είναι σε θέση να γράφουν σημειώματα σε μέλη του άμεσου σχολικού η οικογενειακού τους περιβάλλοντος
Οι μαθητές να είναι σε θέση να γράφουν γράμματα σε συμμαθητές η φίλους τους
Επιμέρους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας (σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ):
Να κατανοούν που αναφέρεται ένα σύντομο, πολύ απλά δομημένο πληροφοριακό ή περιγραφικό κείμενο αυθεντικού λόγου (ανακοίνωσης, πινακίδας, καταλόγου, αφίσας, σημειώματος, ηλεκτρονικής επιστολής) το οποίο αναφέρεται σε τυπικές καταστάσεις ή ανάγκες της καθημερινής ζωής.
Γλωσσικά μέσα
Γραμματική:
Παρακείμενος, Αόριστος
Ερωτηματικές προτάσεις Ερωτηματικές λέξεις (πού, πότε, τί, ποιός, πώς, γιατί, πόσο)
Προτάσεις που συνδέονται με συμπλεκτικούς συνδέσμους
Αιτιολογικές προτάσεις
Λεξιλόγιο:
Χαρακτήρας και συναισθήματα
Κοινωνικές σχέσεις
Τρόποι προσφώνησης: Κύριε, Κυρία, αγαπητέ, αγαπημένε, φίλε,…
Πλαίσιο Υλοποίησης Σεναρίου
Διάρκεια σεναρίου: 4 ώρες
Τρόπος εργασίας των μαθητών: Ατομική εργασία, Ομαδική εργασία, Τάξη
Προβλεπόμενο υποστηρικτικό υλικό: Φύλλα εργασίας
Σχόλια: Το παρόν σενάριο αποτελεί το δεύτερο μέρος μίας τετράωρης διδακτικής ενότητας σύμφωνα με το Syllabus Α1+.
Περιγραφή Γνωστικών Διεργασιών
Τα προτεινόμενα Σενάρια Μαθήματος της παρούσας επιμορφωτικής δράσης που αναπτύσσονται σύμφωνα με το ΕΠΣ-ξγ, ακολουθούν τις μεθοδολογικές προτάσεις της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού που έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία .
Η συγκεκριμένη προσέγγιση προβλέπει συνολικά οκτώ διεργασίες, οι οποίες εκτυλίσσονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη, χωρίς ωστόσο η ακολουθία αυτή να είναι πάντοτε αυστηρά υποχρεωτική ή εφικτή. Για χάρη επίδειξης των διεργασιών αυτών, τα προτεινόμενα σενάρια μαθήματος ακολουθούν τη διάταξη αυτή, αναφέροντας παράλληλα τόσο τα ρήματα των διεργασιών όσο και τις επιμέρους στοχοθεσίες τους.
Πρώτη Φάση
Ταμπέλες: 13Αρχεία: 6Διαδραστικό περιεχόμενο: 1Δεύτερη Φάση
Ταμπέλες: 8Αρχεία: 3Τρίτη φάση
Ταμπέλες: 8Αρχεία: 3Διαδραστικό περιεχόμενο: 1Το σενάριο σε εκτυπώσιμη μορφή
Αρχείο: 1