Σενάριο 2 – Γαλλικά Γυμνάσιο
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204

Αναλύοντας "Λειτουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναλύουν λογικές συνδέσεις, σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, δομές και λειτουργίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, συμπεραίνουν, ...
Οι μαθητές παρακολουθώντας τα βίντεο, διερευνούν και σχεδιάζουν πως θα εκτελέσουν τη συνταγή για το πρωινό που προτιμούν.
Πρόκειται για δραστηριότητα κατηγοριοποίησης των υλικών, σε ποσότητες, ώστε οι μαθητές να συνθέσουν τους όρους γενικεύσουν την μέχρι τώρα αποκτηθείσα γνώση.
Αναλύοντας "Κριτικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούν τις δικές τους απόψεις, ενδιαφέροντα και κίνητρα, καθώς και των άλλων ανθρώπων. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, αιτιολογούν, ...
Οι μαθητές κάνουν λίστα για τα ψώνια (συμπληρώνοντας τα μεριστικά άρθρα πριν τα ουσιαστικά), κρίνοντας τι χρειάζονται για το πρωινό της οικογένειάς τους, σύμφωνα με τη συνταγή που έχουν επιλέξει. Πρόκειται για δραστηριότητα εμπέδωσης.