- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
Γνωστική διεργασία: [ Αναλύοντας ]
Αναλύοντας "Λειτουργικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναλύουν λογικές συνδέσεις, σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, δομές και λειτουργίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, συμπεραίνουν, ...
Οι μαθητές παρακολουθούν δύο βίντεο που παρουσιάζουν απλές, εύκολες συνταγές συνταγές για πρωινό. Φύλλο εργασίας 3, τμήμα 3a.
Κρατούν σημειώσεις με τη βοήθεια του Φύλλου εργασίας 3, τμήμα 3b.
Οι μαθητές παρακολουθώντας τα βίντεο, διερευνούν και σχεδιάζουν πως θα εκτελέσουν τη συνταγή για το πρωινό που προτιμούν.
Πρόκειται για δραστηριότητα κατηγοριοποίησης των υλικών, σε ποσότητες, ώστε οι μαθητές να συνθέσουν τους όρους γενικεύσουν την μέχρι τώρα αποκτηθείσα γνώση.
Αναλύοντας "Κριτικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούν τις δικές τους απόψεις, ενδιαφέροντα και κίνητρα, καθώς και των άλλων ανθρώπων. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, αιτιολογούν, ...
Οι μαθητές κάνουν λίστα για τα ψώνια (συμπληρώνοντας τα μεριστικά άρθρα πριν τα ουσιαστικά), κρίνοντας τι χρειάζονται για το πρωινό της οικογένειάς τους, σύμφωνα με τη συνταγή που έχουν επιλέξει. Πρόκειται για δραστηριότητα εμπέδωσης.
Οι μαθητές εργάζονται σε δυάδες και κάνουν την κριτική τους, βλέποντας τις εικόνες στο Φύλλο εργασίας 3.
Κάθε δυάδα μαθητών παρουσιάζει στο τμήμα τα αποτελέσματα των εργασιών τους και συγκρίνουν τα συμπεράσματά τους με εκείνα των άλλων ομάδων. Σε περίπτωση που ανακαλύψουν διαφορές μεταξύ τους, αλληλοσυμπληρώνονται και τροποποιούν τις εργασίες τους ανάλογα. Φύλλο εργασίας 3, 3b.