Σενάριο 2 – Γαλλικά Γυμνάσιο
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204

Εφαρμόζοντας "Κατάλληλα" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές εφαρμόζουν τη νέα μάθηση σε πραγματικές καθημερινές καταστάσεις και δοκιμάζουν την εγκυρότητα των καταστάσεων αυτών. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή προγραμματίζουν, σχεδιάζουν...
Οι μαθητές εκφράζουν την ευχαρίστηση ή την απαρέσκειά τους σε σχέση με τα εικονίδια (Φύλλο εργασίας 4, τμήμα 4a).
Επίσης, θα μάθουν να δίνουν συμβουλές για ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένη φόρμουλα πρότασης.
Συνθέτουν, εφαρμόζουν, ...
Τέλος, συντάσσουν μια κοινή σύνθετη φόρμουλα πρότασης για υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό, και θα κάνουν ένα τιτίβισμα (tweet) για να κοινοποιήσουν την πρόταση της τάξης, με βάση τα κοινώς αποδεκτά αποτελέσματα όλων των ομάδων.
Εφαρμόζοντας "Δημιουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν μία παρέμβαση στον κόσμο που ζουν, η οποία είναι καινοτόμα και δημιουργική ή μεταφέρουν αυτό που έμαθαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα / καταστάσεις. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατασκευάζουν, δημιουργούν, ...
Εικονογραφούν, συναρμολογούν, ...
Παρουσιάζουν, ...
Το τελικό αποτέλεσμα (βίντεο) παρουσιάζεται στο τέλος της διδακτικής παρέμβασης, ή εάν δεν υπάρχει χρόνος την επόμενη ώρα, με τη μορφή ανάρτησης στην ιστοσελίδα του τμήματος ή σαν προβολή σε όλο το τμήμα.
Εναλλακτικές προτάσεις σε αυτό το πεδίο:
Για να πάμε και πιο μακρυά...
Προτείνεται στις ομάδες των μαθητών αν θέλουν