Σενάριο 2 – Γαλλικά Γυμνάσιο
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204

Βιώνοντας "Το Γνωστό" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναστοχάζονται τις εμπειρίες, τα ενδιαφέροντά τους και τις απόψεις τους. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή παρουσιάζουν κάτι γνωστό ή οικείο, παρακολουθούν, εξερευνούν, ...
Καταγράφουν, επισκέπτονται, βλέπουν, ...
Βιώνοντας "Το Νέο" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές παρατηρούν ή συμμετέχουν σε άγνωστες μαθησιακές καταστάσεις και εμβαπτίζονται σε νέες καταστάσεις ή περιεχόμενα. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή ερευνούν, παρακολουθούν, ...
Οι μαθητές καλούνται να αντιστοιχίσουν τις
εικόνες με τη σωστή λέξη (υλικά προγεύματος, π.χ. δημητριακά, γάλα, μαρμελάδα
κτλ.) Φύλλο εργασίας 1, 1b.
Οι μαθητές θα αυτο αξιολογήσουν την επίδοσή
τους.
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια των εικόνων, θα παρακινηθούν να εκφράσουν προφορικά τις προτιμήσεις τους, χρησιμοποιώντας κατάφαση και άρνηση των ρημάτων στο πρώτο πρόσωπο.
Διαβάζουν, ακούν, μελετούν, ...
Οι μαθητές θα παρατηρήσουν τους δύο πίνακες ζωγραφικής για να εντοπίσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές (ποια είδη πρωινού υπάρχουν σε κάθε πίνακα ζωγραφικής) και θα τις επικοινωνήσουν στην τάξη.
Οι μαθητές αυτοαξιολογούνται στο τέλος της διαδικασίας, και συγκρίνουν τα ατομικά τους αποτελέσματα με το σύνολο της τάξης.