Σενάριο 2 – Γαλλικά Γυμνάσιο
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204

Εννοιολογώντας "Με ορολογία" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές ομαδοποιούν πράγματα σε κατηγορίες, εφαρμόζουν κριτήρια κατηγοριοποίησης των όρων και τους ορίζουν.
Οι μαθητές στη διεργασία αυτή συγκρίνουν, καταγράφουν, ταξινομούν, ...
Οι μαθητές αναγνωρίζουν, τα αντικείμενα – σκεύη που χρησιμοποιούνται για το πρωινό. Φύλλο εργασίας 2, 2a.
Θα πρέπει να καταγράψουν και να επιλέξουν τις σωστές λέξεις (σερβίτσια) που αναφέρονται και που χρειάζονται, ώστε «στρώσουν τραπέζι για το πρωινό». Ο στόχος είναι πολιτισμικός (η διάταξη του τραπεζιού για το πρωινό).
Εννοιολογώντας "Με θεωρία" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν γενικεύσεις χρησιμοποιώντας τις έννοιες και συνδέουν τους όρους σε εννοιολογικούς χάρτες ή θεωρίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή διευκρινίζουν, σχεδιάζουν, ταξινομούν, ...
Ορίζουν, γενικεύουν, συγκρίνουν, ...