Σενάριο 2 – Γερμανικά Γυμνάσιο
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204

Αναλύοντας "Λειτουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναλύουν λογικές συνδέσεις, σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, δομές και λειτουργίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, συμπεραίνουν, κατατάσσουν, ...
Η ανάπτυξη ενός πίνακα ποιοτικών κριτηρίων (Φύλλο Εργασίας 4) για την κατάταξη των αντικειμένων σε σειρά αξιολόγησης ενδιαφέροντος αξιοποιεί τόσο το εύρος του λεξιλογίου που έχει συγκεντρωθεί, όσο και την κριτική σκέψη που διαθέτουν οι μαθητές.
Η χρήση της γλώσσας στόχου σε παθητικό και ενεργητικό επίπεδο στηρίζει την εμπέδωση του γλωσσικού υλικού.
Εξηγούν, συνθέτουν, επιχειρηματολογούν, ...
Κάθε ομάδα δημιουργεί μία λίστα αντικειμένων που επιθυμεί να "παραγγείλει" και παρουσιάζει αυτή τη λίστα στην ολομέλεια του τμήματος προφορικά.
Αναλύοντας "Κριτικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούν τις δικές τους απόψεις, ενδιαφέροντα και κίνητρα, καθώς και των άλλων ανθρώπων. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, αιτιολογούν, ...
Η διεργασία προετοιμάζει τις ομάδες για την παραγωγή επιστολής παραγγελίας από διεθνή οίκο διαδικτυακών αγορών.
Η παραγγελία θα γίνει με τη δημιουργία φόρμας παραγγελίας (Φύλλο Εργασίας 5) στην επόμενη γνωστική διεργασία.