- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
Γνωστική διεργασία: [ Αναλύοντας ]
Αναλύοντας "Λειτουργικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναλύουν λογικές συνδέσεις, σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, δομές και λειτουργίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, συμπεραίνουν, κατατάσσουν, ...
3η ώρα: Οι μαθητές ταξινομούν τα αντικείμενα σε σειρά προτίμησης, ανάλογα με πίνακα κριτηρίων που αναπτύσσουν.
Η ανάπτυξη ενός πίνακα ποιοτικών κριτηρίων (Φύλλο Εργασίας 4) για την κατάταξη των αντικειμένων σε σειρά αξιολόγησης ενδιαφέροντος αξιοποιεί τόσο το εύρος του λεξιλογίου που έχει συγκεντρωθεί, όσο και την κριτική σκέψη που διαθέτουν οι μαθητές.
Η χρήση της γλώσσας στόχου σε παθητικό και ενεργητικό επίπεδο στηρίζει την εμπέδωση του γλωσσικού υλικού.
Εξηγούν, συνθέτουν, επιχειρηματολογούν, ...
Οι μαθητές υποστηρίζουν τις προτάσεις κατάταξης των αντικειμένων στην ολομέλεια του τμήματος.
Κάθε ομάδα δημιουργεί μία λίστα αντικειμένων που επιθυμεί να "παραγγείλει" και παρουσιάζει αυτή τη λίστα στην ολομέλεια του τμήματος προφορικά.
Αναλύοντας "Κριτικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούν τις δικές τους απόψεις, ενδιαφέροντα και κίνητρα, καθώς και των άλλων ανθρώπων. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, αιτιολογούν, ...
Οι ομάδες αποφασίζουν να οριστικοποιήσουν τα αντικείμενα προς "παραγγελία" και να δημιουργήσουν μία κοινή "παραγγελία" σε διεθνή οίκο διαδικτυακών αγορών.
Η διεργασία προετοιμάζει τις ομάδες για την παραγωγή επιστολής παραγγελίας από διεθνή οίκο διαδικτυακών αγορών.
Η παραγγελία θα γίνει με τη δημιουργία φόρμας παραγγελίας (Φύλλο Εργασίας 5) στην επόμενη γνωστική διεργασία.