Περιγραφή θέματος

  • Σενάριο 2 – Γερμανικά Γυμνάσιο

    Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204


    Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»



    • ΑΓΟΡΕΣ

      Ταυτότητα Διδακτικού Σεναρίου


      Βαθμίδα Εκπαίδευσης: Β/θμια

      Στοχευμένο κοινό: 14-15

      Γλώσσα: ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

      Επίπεδο γλωσσομάθειας: A2-

      Θεματική εστίαση: Επιλογή αντικειμένου προς αγορά και προετοιμασία σχετικού δελτίου παραγγελίας

      Περιγραφή Επικοινωνιακού Σκοπού: 

      Οι μαθητές μετά την ολοκλήρωση της διδακτικής παρέμβασης θα είναι σε θέση να επιλέγουν τεκμηριωμένα κάποια αντικείμενα από ξενόγλωσσο κατάλογο προϊόντων και να συντάσσουν δελτίο παραγγελίας αυτών των αντικειμένων σε διεθνή οίκο διαδικτυακών αγορών.

      Επιμέρους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας (σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ): 

      Να ανταλλάσσουν πληροφορίες ή απόψεις με τους συνομιλητές τους αναφορικά με δραστηριότητες καθημερινής ρουτίνας (ταξίδια, φαγητό, ψώνια, διασκέδαση, μέσα μεταφοράς, τηλεόραση, σχολείο κ.λπ.) σε σύντομες και προβλέψιμες κοινωνικές συνδιαλλαγές.

      Γλωσσικά μέσα

      Γραμματική:

      Το Ουσιαστικό

      Το Επίθετο

      Η Αντωνυμία

      Λεξιλόγιο:

      Είδη υγιεινής, καλλυντικά μπάνιο, ντουζ, πετσέτα, σαπούνι, οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα, κρέμα, ξυραφάκι, WC, τουαλέτες, σαμπουάν, χτένα, βούρτσα χτενίσματος, χαρτί, πλένομαι, χτενίζομαι, βουρτσίζω

      μου αρέσει…, διαβάζω, ταξιδεύω, χορεύω, τραγουδάω, ζωγραφίζω/σχεδιάζω, περπατάω, κάνω βόλτα, κάνω ποδήλατο, παίζω/κάνω + μουσικό όργανο, παίζω/κάνω + άθλημα


      Πλαίσιο Υλοποίησης Σεναρίου


      Διάρκεια σεναρίου: 6 ώρες

      Τρόπος εργασίας των μαθητών: Ομαδική εργασία, ατομική εργασία, παρουσιάσεις στην ολομέλεια

      Προβλεπόμενο υποστηρικτικό υλικό: 

      Περιοδικά, ψηφιακοί πόροι, διαδραστικός πίνακας, προβολικό, υπολογιστής και πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας και κειμένου


      Περιγραφή Γνωστικών Διεργασιών


      Τα προτεινόμενα Σενάρια Μαθήματος της παρούσας επιμορφωτικής δράσης που αναπτύσσονται σύμφωνα με το ΕΠΣ-ξγ, ακολουθούν τις μεθοδολογικές προτάσεις της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού που έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία .

      Η συγκεκριμένη προσέγγιση προβλέπει συνολικά οκτώ διεργασίες, οι οποίες εκτυλίσσονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη, χωρίς ωστόσο η ακολουθία αυτή να είναι πάντοτε αυστηρά υποχρεωτική ή εφικτή. Για χάρη επίδειξης των διεργασιών αυτών, τα προτεινόμενα σενάρια μαθήματος ακολουθούν τη διάταξη αυτή, αναφέροντας παράλληλα τόσο τα ρήματα των διεργασιών όσο και τις επιμέρους στοχοθεσίες τους.