Aperçu des sections
- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
E tu, come ti chiami?
Ταυτότητα Διδακτικού Σεναρίου
Βαθμίδα Εκπαίδευσης: Α΄ Γυμνασίου
Στοχευμένο κοινό: Μαθητές ηλικίας 12-13 ετών, που ζουν σε αστικό περιβάλλον (πόλη) και δεν έχουν διδαχτεί την ιταλική σε προηγούμενες τάξεις.
Γλώσσα: ΙΤΑΛΙΚΑ
Επίπεδο γλωσσομάθειας: A1-
Θεματική εστίαση: Ανταλλάσσω προσωπικές πληροφορίες (όνομα), χαιρετώ αποχαιρετώ.
Περιγραφή Επικοινωνιακού Σκοπού:
Οι μαθητές στο τέλος της διδακτικής ενότητας θα πρέπει να είναι σε θέση να ζητούν και να δίνουν προσωπικές πληροφορίες από/σε συνομηλίκους τους στο πλαίσιο της διαδικασίας σύναψης φιλικών κοινωνικών σχέσεων.Επιμέρους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας (σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ):
- Να
απαντούν και να θέτουν απλές ερωτήσεις που αφορούν σε άμεσες ανάγκες
καθημερινής επικοινωνίας (να ζητούν ή να δίνουν προσωπικές πληροφορίες).
- Να
κατανοούν πολύ βασικές και τυποποιημένες εκφράσεις που χρησιμοποιούνται σε
καθημερινές συνθήκες διαπροσωπικής επικοινωνίας (π.χ. χαιρετισμούς, συστάσεις,
κ.λπ.).
- Να
κατανοούν συγκεκριμένες πληροφορίες (προσωπικά στοιχεία του ομιλητή),
διατυπωμένες με απλό λεξιλόγιο και τυποποιημένες προτασιακές δομές.
Γλωσσικά μέσα
Γραμματική:
ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ Προσωπικές –υποκείμενο (io, tu, lui, lei, Lei, noi, voi, loro)
ΡΗΜΑΤΑ Ενεστώτας Βοηθητικά ρήματα (essere, avere) Ενεστώτας, οριστική (chiamarsi, io, tu,lui, lei),
ΑΡΘΡΑ Οριστικό ( Il, l’, lo, la)
Λεξιλόγιο:
Καθημερινές εκφράσεις [χαιρετισμοί (buongiorno, buonasera, buonanotte, ciao, arrivederci), Αριθμοί (1‐30)]
Πλαίσιο Υλοποίησης Σεναρίου
Διάρκεια σεναρίου: 4 διδακτικές ώρες
Τρόπος εργασίας των μαθητών: Κυρίως σε ζευγάρια, ομάδες 4 ατόμων, ατομική εργασία.
Προβλεπόμενο υποστηρικτικό υλικό: ΦΕ, ΦΠ, βίντεο.
Σχόλια-παρατηρήσεις: Οι μαθητές έχουν διδαχτεί τους χαιρετισμούς σε προηγούμενο μάθημα.
Περιγραφή Γνωστικών Διεργασιών
Τα προτεινόμενα Σενάρια Μαθήματος της παρούσας επιμορφωτικής δράσης που αναπτύσσονται σύμφωνα με το ΕΠΣ-ξγ, ακολουθούν τις μεθοδολογικές προτάσεις της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού που έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία .
Η συγκεκριμένη προσέγγιση προβλέπει συνολικά οκτώ διεργασίες, οι οποίες εκτυλίσσονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη, χωρίς ωστόσο η ακολουθία αυτή να είναι πάντοτε αυστηρά υποχρεωτική ή εφικτή. Για χάρη επίδειξης των διεργασιών αυτών, τα προτεινόμενα σενάρια μαθήματος ακολουθούν τη διάταξη αυτή, αναφέροντας παράλληλα τόσο τα ρήματα των διεργασιών όσο και τις επιμέρους στοχοθεσίες τους.
- Να
απαντούν και να θέτουν απλές ερωτήσεις που αφορούν σε άμεσες ανάγκες
καθημερινής επικοινωνίας (να ζητούν ή να δίνουν προσωπικές πληροφορίες).
Γνωστική διεργασία: [ Βιώνοντας ]
Étiquettes: 8Fichiers: 2Γνωστική διεργασία: [ Εννοιολογώντας ]
Étiquettes: 7Γνωστική διεργασία: [ Αναλύοντας ]
Étiquettes: 4Γνωστική διεργασία: [ Εφαρμόζοντας ]
Étiquettes: 7Το σενάριο σε εκτυπώσιμη μορφή
Fichier: 1