Σενάριο 1 – Ιταλικά Γυμνάσιο
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204

Εφαρμόζοντας "Κατάλληλα" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές εφαρμόζουν τη νέα μάθηση σε πραγματικές καθημερινές καταστάσεις και δοκιμάζουν την εγκυρότητα των καταστάσεων αυτών. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή προγραμματίζουν, σχεδιάζουν...
Ζητείται από τους μαθητές, μέσω Φύλλου Εργασίας, να συμπληρώσουν τους διαλόγους σκίτσων με τις κατάλληλες εκφράσεις που έχουν μάθει στην ενότητα αυτή, εργαζόμενοι σε δυάδες, με νέο συνεργάτη. Παραχωρείται στους μαθητές χρόνος 10΄. Ο εκπαιδευτικός παρακολουθεί την πορεία της εργασίας τους και παρεμβαίνει υποστηρικτικά, αν χρειαστεί. Μετά τη λήξη του προβλεπόμενου χρόνου, οι δυάδες ανακοινώνουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.
Εφαρμόζοντας "Δημιουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν μία παρέμβαση στον κόσμο που ζουν, η οποία είναι καινοτόμα και δημιουργική ή μεταφέρουν αυτό που έμαθαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα / καταστάσεις. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατασκευάζουν, δημιουργούν, ...
Εικονογραφούν, συναρμολογούν, σχεδιάζουν, ...
Παρουσιάζουν, περιγράφουν, ...
Περιγράφουν, μοιράζονται, ...