- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
Γνωστική διεργασία: [ Εφαρμόζοντας ]
Εφαρμόζοντας "Κατάλληλα"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές εφαρμόζουν τη νέα μάθηση σε πραγματικές καθημερινές καταστάσεις και δοκιμάζουν την εγκυρότητα των καταστάσεων αυτών. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή προγραμματίζουν, σχεδιάζουν...
Οι μαθητές συντάσσουν ένα MSN, για να συμβουλεύσουν το συμμαθητή τους σε ποιο κατάστημα να πάει για να αγοράσει κάποιο αντικείμενο που θα κάνει δώρο στο/στη φίλο/η του (Φύλλο εργασίας 4, τμήμα 4d). Στη συνέχεια θα παρουσιάσουν στην τάξη το μήνυμά τους.
Η σύνταξη σύντομου κειμένου της καθημερινότητας, με χρηστική αξία βοηθά στον αναστοχασμό και στην πρακτική εφαρμογή της αποκτηθείσας γνώσης.
Η ενεργός συμμετοχή των μελών της ομάδας κατά τη διάρκεια της παραγωγής λόγου κάθε δυάδας εσωτερική (ατομική) αξιολόγηση και συνεισφέρει στην διορθωτική ανατροφοδότηση.
Εφαρμόζοντας "Δημιουργικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν μία παρέμβαση στον κόσμο που ζουν, η οποία είναι καινοτόμα και δημιουργική ή μεταφέρουν αυτό που έμαθαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα / καταστάσεις. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατασκευάζουν, δημιουργούν, ...
Οι μαθητές σε δυάδες θα φανταστούν ένα διαφημιστικό μήνυμα-φράση που να αφορά αγαπημένο τους προϊόν, που θα προτείνουν στους συμμαθητές τους. (Φύλλο εργασίας, τμήμα 4e).
Οι μαθητές κατανοούν τις βασικές πληροφορίες ενός μικρού κειμένου. Χρησιμοποιούν την αποκτηθείσα γνώση και συνθέτουν τις πληροφορίες ώστε να γράψουν μικρό κείμενο - διαφήμιση, που θα αναρτήσουν στο blog του σχολείου.