- Δράση 2: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)»
Γνωστική διεργασία: [ Αναλύοντας ]
Αναλύοντας "Λειτουργικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναλύουν λογικές συνδέσεις, σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, δομές και λειτουργίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, συμπεραίνουν, ...
Οι μαθητές θα παρακολουθήσουν βίντεο με θέμα το διάλογο πελάτη και πωλητή για αγορά ρούχου σε κατάστημα και απαντούν στις ερωτήσεις, σε δυάδες. Η δραστηριότητα γίνεται στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα TV5 (Φύλλο εργασίας 4, τμήμα 4a).
Στη συνέχεια, οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν λέξεις που έχουμε σβήσει, από ένα διάλογο αγοράς σε κατάστημα, Φύλλο εργασίας 4, τμήμα 4b.
Πρόκειται για μια δραστηριότητα εμπέδωσης, κινητοποίησης και προφορικής διάδρασης.
Οι μαθητές συζητούν, αναλύουν το διάλογο του βίντεο, ώστε να επιλέξουν τις σωστές απαντήσεις.
Η φάση αυτή αποτελεί ανατροφοδοτική διαδικασία και συμβάλλει με τον τρόπο αυτό στην αυτό-αξιολόγηση και διορθωτική ανατροφοδότηση των μαθητών.
Αναλύοντας "Κριτικά"
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούν τις δικές τους απόψεις, ενδιαφέροντα και κίνητρα, καθώς και των άλλων ανθρώπων. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, αιτιολογούν, ...
Οι μαθητές αφού συμπληρώσουν τις λέξεις που λείπουν από το διάλογο που παρουσιάζεται στη δραστηριότητα, σε δυάδες, παρουσιάζουν προσομοίωση διαλόγου αγοράς κάποιου είδους από κατάστημα. (Φύλλο εργασίας 4, τμήμα 4c).
Τα αποτελέσματα των διαλόγων κάθε δυάδας αξιολογούνται από την τάξη. Η τάξη επιβραβεύει την καλύτερη παρουσίαση.
Η τάξη αξιολογεί τις παρουσιάσεις κάθε δυάδας, για να επιλέξει την καλύτερη.
Οι μαθητές συγκρίνουν τις επιλογές τους με αυτές κάθε δυάδας, αξιολογούν τις καλύτερες και εξηγούν στην τάξη την επιλογή τους.