Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Ελληνικά ‎(el)‎
Ελληνικά ‎(el)‎ English ‎(en)‎
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αρχική
Ανάπτυξη όλων Σύμπτυξη όλων
  1. Ταμπλό
  2. Προγράμματα & Εφαρμογές Εργαστηρίων από την Πιλοτική Εφαρμογή & Νέες προτάσεις Φορέων
  3. Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην - 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη
  4. 336_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί». Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες ΦΟΡΕΑΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

336_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί». Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες ΦΟΡΕΑΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

Απαιτήσεις ολοκλήρωσης

336

    • ΥΠΟΒΟΛΗ 2020 ΥΠΟΒΟΛΗ 2020
      • 1_ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Περιγραφή_Υποβαλλομενου_Υλικού_21_τελ (1) (2).docx 1_ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Περιγραφή_Υποβαλλομενου_Υλικού_21_τελ (1) (2).docx
      • 2_2. ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1) (1).pdf 2_2. ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1) (1).pdf
      • 4_Απάντηση ΙΕΠ Σακελλαρόπουλος (1) (1).pdf 4_Απάντηση ΙΕΠ Σακελλαρόπουλος (1) (1).pdf
      • 6_8. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2018-2019 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ 3.pdf 6_8. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2018-2019 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ 3.pdf
      • 7_7. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2020-2021 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ (1).pdf 7_7. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2020-2021 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ (1).pdf
      • 8_6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ 2021 (1).pdf 8_6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ 2021 (1).pdf
      • 9_9. Π.ΠΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡ. ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ. συνημ4.PDF 9_9. Π.ΠΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡ. ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ. συνημ4.PDF
      • 10_10. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 6.pdf 10_10. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 6.pdf
      • 11_11. Π. ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΗΜΕΡ. ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΙΛΟΤ. ΠΡΟΓΡ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ5.pdf 11_11. Π. ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΗΜΕΡ. ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΙΛΟΤ. ΠΡΟΓΡ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ5.pdf
      • 12_12. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ7.pdf 12_12. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ7.pdf
      • 13_13. Π.ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΛΟΓ. ΑΠΟΤ. ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ8.pdf 13_13. Π.ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΛΟΓ. ΑΠΟΤ. ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ8.pdf
      • 14_14. Υ_ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 9.pdf 14_14. Υ_ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 9.pdf
      • 15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ  ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10 (1).pdf 15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10 (1).pdf
      • 15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ  ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10.pdf 15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10.pdf
      • 16_11.Υ_ Π.ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.pdf 16_11.Υ_ Π.ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.pdf
      • 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ (1).pdf 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ (1).pdf
      • 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ.pdf 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ.pdf
      • 18_13. Υ_Π.ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf 18_13. Υ_Π.ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf
      • 19_14. Y_ Π.ΠΡ. Αποτελεσματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα.pdf 19_14. Y_ Π.ΠΡ. Αποτελεσματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα.pdf
      • 20_15.Υ_Π.ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ των εφήβωνpptx.pdf 20_15.Υ_Π.ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ των εφήβωνpptx.pdf
      • 21_17. Υ_ Π.ΠΡ. Βάζοντας ορια στα παιδια (3).pdf 21_17. Υ_ Π.ΠΡ. Βάζοντας ορια στα παιδια (3).pdf
      • 22_18. Υ_Π.ΠΡ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ 22.11.2019.pdf 22_18. Υ_Π.ΠΡ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ 22.11.2019.pdf
      • 23_19. Υ_ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2020. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf 23_19. Υ_ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2020. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
      • 24_18. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ  ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛσυνημ.16.pdf 24_18. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛσυνημ.16.pdf
      • 25_22.  Υ_ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘ. ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛσυνημ 20.pdf 25_22. Υ_ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘ. ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛσυνημ 20.pdf
      • 26_23.  Υ_ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ21.pdf 26_23. Υ_ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ21.pdf
      • 27_24.  Υ_ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ 22.pdf 27_24. Υ_ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ 22.pdf
      • 28_25. Υ_ ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ23.pdf 28_25. Υ_ ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ23.pdf
      • 29_26. Υ_ DSH Success Story Selection 2014-2-UK01-KA205-012013 συνημ24(1).pdf 29_26. Υ_ DSH Success Story Selection 2014-2-UK01-KA205-012013 συνημ24(1).pdf
      • 30_28. Υ_ DSH. Εφηβεία- Διαταραχές συμπεριφοράς στους εφήβους. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ26pdf.pdf 30_28. Υ_ DSH. Εφηβεία- Διαταραχές συμπεριφοράς στους εφήβους. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ26pdf.pdf
      • 31_29. Υ_ DSH. Η συναισθηματική σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ27 (1).pdf 31_29. Υ_ DSH. Η συναισθηματική σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ27 (1).pdf
      • 32_30. Υ_ DSH. ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ 28pdf.pdf 32_30. Υ_ DSH. ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ 28pdf.pdf
      • 33_31. Υ_ DSH. Συναισθήματα Ι, Γνωριμία με τα συναισθήματα ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ29.pdf 33_31. Υ_ DSH. Συναισθήματα Ι, Γνωριμία με τα συναισθήματα ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ29.pdf
      • 34_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Β).pdf 34_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Β).pdf
      • 35_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_(Α).pdf 35_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_(Α).pdf
      • 36_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Γ).pdf 36_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Γ).pdf
      • 37_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Α).pdf 37_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Α).pdf
      • 38_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Β).pdf 38_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Β).pdf
      • 39_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Γ).pdf 39_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Γ).pdf
      • 40_34. Υ_ DSH. Τι είναι Αλεξιθυμία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ32.pdf 40_34. Υ_ DSH. Τι είναι Αλεξιθυμία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ32.pdf
      • 41_35. Υ_ DSH. ΥΛΙΚΟ ERASMUS. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ.συνημ33.pdf 41_35. Υ_ DSH. ΥΛΙΚΟ ERASMUS. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ.συνημ33.pdf
      • 42_36. Υ_ DSH. Χαρακτηριστικά της Εφηβείας ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛσυνημ34.pdf 42_36. Υ_ DSH. Χαρακτηριστικά της Εφηβείας ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛσυνημ34.pdf
      • 43_37. Υ_ DSH. What-is-Alexithymia- ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ35.pdf 43_37. Υ_ DSH. What-is-Alexithymia- ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ35.pdf
      • 44_38. Υ_ DSH. Α 18 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ36.pdf 44_38. Υ_ DSH. Α 18 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ36.pdf
      • 45_39. Υ_ DSH. Άγχος εκπαιδευτικών_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ37.pdf 45_39. Υ_ DSH. Άγχος εκπαιδευτικών_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ37.pdf
      • 46_40. Υ_ DSH. Άγχος εξετάσεων_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ38.pdf 46_40. Υ_ DSH. Άγχος εξετάσεων_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ38.pdf
      • 47_41. Υ_ DSH. Ενσυναίσθηση ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ39.pdf 47_41. Υ_ DSH. Ενσυναίσθηση ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ39.pdf
      • 48_42. Υ_ DSH. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1-2 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ42.pdf 48_42. Υ_ DSH. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1-2 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ42.pdf
      • 49_43. Υ_ DSH. Εφηβεία - Συνάντηση 1η. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ42pdf.pdf 49_43. Υ_ DSH. Εφηβεία - Συνάντηση 1η. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ42pdf.pdf
      • 50_44. Υ_ DSH. Επικοινωνία_Εκπαίδευση στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων-Κριτική.Συνάντηση 2η συναντ.συνημ41.pdf 50_44. Υ_ DSH. Επικοινωνία_Εκπαίδευση στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων-Κριτική.Συνάντηση 2η συναντ.συνημ41.pdf
      • 51_27. Υ_ DSH. Positive Choices Best Practice Handbook ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ 25.pdf 51_27. Υ_ DSH. Positive Choices Best Practice Handbook ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ 25.pdf
      • 52_43. Υ_ EACH OF US_10 μύθοι -Ψυχική Υγεία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 52_43. Υ_ EACH OF US_10 μύθοι -Ψυχική Υγεία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • 53_44. Υ_ EACH OF US_What is EachOfUs_gr_teliko ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 53_44. Υ_ EACH OF US_What is EachOfUs_gr_teliko ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • 54_45. Υ_ EACH OF US_Flyer_A5_ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 54_45. Υ_ EACH OF US_Flyer_A5_ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • 55_46. ΒΙΒΛΙΟΓ. Ε.ΤΑΥΤ.  ΣΕΞ. Βιώνω τα συναισθήματά μου_.pdf 55_46. ΒΙΒΛΙΟΓ. Ε.ΤΑΥΤ. ΣΕΞ. Βιώνω τα συναισθήματά μου_.pdf
      • 56_48. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΜΦΥΛΗΣ ΒΙΑΣ. ManualY4Y_GR.pdf 56_48. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΜΦΥΛΗΣ ΒΙΑΣ. ManualY4Y_GR.pdf
      • 57_50. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ.pdf 57_50. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ.pdf
      • 58_51. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ.pdf 58_51. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ.pdf
      • 59_52. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΘΕΩΡΙΑ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ NDI.pdf 59_52. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΘΕΩΡΙΑ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ NDI.pdf
      • 60_53. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ.pdf 60_53. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ.pdf
      • 61_54. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. youthtech2018.pdf 61_54. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. youthtech2018.pdf
    • ΥΠΟΒΟΛΗ 2022 ΥΠΟΒΟΛΗ 2022
      • 1_ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1).docx 1_ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1).docx
      • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ_ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ.docx ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ_ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ.docx
    • ΥΠΟΒΟΛΗ2021 ΥΠΟΒΟΛΗ2021
      • 1_ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Περιγραφή_Υποβαλλομενου_Υλικού_21_τελ (1) (2).docx 1_ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Περιγραφή_Υποβαλλομενου_Υλικού_21_τελ (1) (2).docx
      • 2_2. ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1) (1).pdf 2_2. ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1) (1).pdf
      • 7_7. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2020-2021 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ (1).pdf 7_7. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2020-2021 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ (1).pdf
      • 8_6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ 2021 (1).pdf 8_6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ 2021 (1).pdf
      • 9_9. Π.ΠΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡ. ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ. συνημ4.PDF 9_9. Π.ΠΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡ. ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ. συνημ4.PDF
      • 10_10. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 6.pdf 10_10. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 6.pdf
      • 11_11. Π. ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΗΜΕΡ. ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΙΛΟΤ. ΠΡΟΓΡ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ5.pdf 11_11. Π. ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΗΜΕΡ. ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΙΛΟΤ. ΠΡΟΓΡ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ5.pdf
      • 12_12. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ7.pdf 12_12. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ7.pdf
      • 13_13. Π.ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΛΟΓ. ΑΠΟΤ. ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ8.pdf 13_13. Π.ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΛΟΓ. ΑΠΟΤ. ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ8.pdf
      • 15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ  ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10.pdf 15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10.pdf
      • 16_11.Υ_ Π.ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.pdf 16_11.Υ_ Π.ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.pdf
      • 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ (1).pdf 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ (1).pdf
      • 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ.pdf 17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ.pdf
      • 18_13. Υ_Π.ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf 18_13. Υ_Π.ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf
      • 19_14. Y_ Π.ΠΡ. Αποτελεσματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα.pdf 19_14. Y_ Π.ΠΡ. Αποτελεσματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα.pdf
      • 20_15.Υ_Π.ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ των εφήβωνpptx.pdf 20_15.Υ_Π.ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ των εφήβωνpptx.pdf
      • 21_17. Υ_ Π.ΠΡ. Βάζοντας ορια στα παιδια (3).pdf 21_17. Υ_ Π.ΠΡ. Βάζοντας ορια στα παιδια (3).pdf
      • 22_18. Υ_Π.ΠΡ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ 22.11.2019.pdf 22_18. Υ_Π.ΠΡ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ 22.11.2019.pdf
      • 23_19. Υ_ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2020. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf 23_19. Υ_ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2020. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
    • 336_ΝΕΟ.docx 336_ΝΕΟ.docx
    • 336_ΝΕΟ.pdf 336_ΝΕΟ.pdf
    • 336_Περιγραφή Προγράμματος_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί.docx 336_Περιγραφή Προγράμματος_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί.docx
    • 336_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί.docx 336_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί.docx
    • TAYTOTHTA_Είμαι εγώ ο Ήρωας-Ηρωίδα της δικής μου ζωής‘.pdf TAYTOTHTA_Είμαι εγώ ο Ήρωας-Ηρωίδα της δικής μου ζωής‘.pdf
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού
Με την υποστήριξη του Moodle