Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Πλευρικός πίνακας
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αρχική
Περισσότερα
Ελληνικά (el)
Ελληνικά (el)
English (en)
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αρχική
Ανάπτυξη όλων
Σύμπτυξη όλων
Άνοιγμα ευρετηρίου μαθήματος
Ταμπλό
Προγράμματα & Εφαρμογές Εργαστηρίων από την Πιλοτική Εφαρμογή & Νέες προτάσεις Φορέων
Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην - 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη
336_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί». Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες ΦΟΡΕΑΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
336_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί». Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες ΦΟΡΕΑΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
336
Λήψη φακέλου
ΥΠΟΒΟΛΗ 2020
1_ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Περιγραφή_Υποβαλλομενου_Υλικού_21_τελ (1) (2).docx
2_2. ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1) (1).pdf
4_Απάντηση ΙΕΠ Σακελλαρόπουλος (1) (1).pdf
6_8. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2018-2019 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ 3.pdf
7_7. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2020-2021 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ (1).pdf
8_6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ 2021 (1).pdf
9_9. Π.ΠΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡ. ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ. συνημ4.PDF
10_10. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 6.pdf
11_11. Π. ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΗΜΕΡ. ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΙΛΟΤ. ΠΡΟΓΡ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ5.pdf
12_12. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ7.pdf
13_13. Π.ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΛΟΓ. ΑΠΟΤ. ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ8.pdf
14_14. Υ_ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 9.pdf
15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10 (1).pdf
15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10.pdf
16_11.Υ_ Π.ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.pdf
17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ (1).pdf
17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ.pdf
18_13. Υ_Π.ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf
19_14. Y_ Π.ΠΡ. Αποτελεσματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα.pdf
20_15.Υ_Π.ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ των εφήβωνpptx.pdf
21_17. Υ_ Π.ΠΡ. Βάζοντας ορια στα παιδια (3).pdf
22_18. Υ_Π.ΠΡ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ 22.11.2019.pdf
23_19. Υ_ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2020. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
24_18. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛσυνημ.16.pdf
25_22. Υ_ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘ. ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛσυνημ 20.pdf
26_23. Υ_ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ21.pdf
27_24. Υ_ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ 22.pdf
28_25. Υ_ ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ23.pdf
29_26. Υ_ DSH Success Story Selection 2014-2-UK01-KA205-012013 συνημ24(1).pdf
30_28. Υ_ DSH. Εφηβεία- Διαταραχές συμπεριφοράς στους εφήβους. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ26pdf.pdf
31_29. Υ_ DSH. Η συναισθηματική σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ27 (1).pdf
32_30. Υ_ DSH. ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ 28pdf.pdf
33_31. Υ_ DSH. Συναισθήματα Ι, Γνωριμία με τα συναισθήματα ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ29.pdf
34_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Β).pdf
35_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_(Α).pdf
36_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Γ).pdf
37_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Α).pdf
38_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Β).pdf
39_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Γ).pdf
40_34. Υ_ DSH. Τι είναι Αλεξιθυμία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ32.pdf
41_35. Υ_ DSH. ΥΛΙΚΟ ERASMUS. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ.συνημ33.pdf
42_36. Υ_ DSH. Χαρακτηριστικά της Εφηβείας ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛσυνημ34.pdf
43_37. Υ_ DSH. What-is-Alexithymia- ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ35.pdf
44_38. Υ_ DSH. Α 18 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ36.pdf
45_39. Υ_ DSH. Άγχος εκπαιδευτικών_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ37.pdf
46_40. Υ_ DSH. Άγχος εξετάσεων_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ38.pdf
47_41. Υ_ DSH. Ενσυναίσθηση ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ39.pdf
48_42. Υ_ DSH. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1-2 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ42.pdf
49_43. Υ_ DSH. Εφηβεία - Συνάντηση 1η. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ42pdf.pdf
50_44. Υ_ DSH. Επικοινωνία_Εκπαίδευση στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων-Κριτική.Συνάντηση 2η συναντ.συνημ41.pdf
51_27. Υ_ DSH. Positive Choices Best Practice Handbook ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.συνημ 25.pdf
52_43. Υ_ EACH OF US_10 μύθοι -Ψυχική Υγεία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
53_44. Υ_ EACH OF US_What is EachOfUs_gr_teliko ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
54_45. Υ_ EACH OF US_Flyer_A5_ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
55_46. ΒΙΒΛΙΟΓ. Ε.ΤΑΥΤ. ΣΕΞ. Βιώνω τα συναισθήματά μου_.pdf
56_48. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΜΦΥΛΗΣ ΒΙΑΣ. ManualY4Y_GR.pdf
57_50. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ.pdf
58_51. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ.pdf
59_52. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΘΕΩΡΙΑ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ NDI.pdf
60_53. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ.pdf
61_54. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. youthtech2018.pdf
ΥΠΟΒΟΛΗ 2022
1_ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1).docx
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ_ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ.docx
ΥΠΟΒΟΛΗ2021
1_ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ Περιγραφή_Υποβαλλομενου_Υλικού_21_τελ (1) (2).docx
2_2. ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ (1) (1).pdf
7_7. ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 2020-2021 ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ (1).pdf
8_6. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ 2021 (1).pdf
9_9. Π.ΠΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡ. ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ. συνημ4.PDF
10_10. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ 6.pdf
11_11. Π. ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΗΜΕΡ. ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΙΛΟΤ. ΠΡΟΓΡ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ συνημ5.pdf
12_12. Π.ΠΡ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡ. ΛΗΞΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ. συνημ7.pdf
13_13. Π.ΠΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΛΟΓ. ΑΠΟΤ. ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ8.pdf
15_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΕΨ Π. ΣΑΚΕΛ.συνημ10.pdf
16_11.Υ_ Π.ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.pdf
17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ (1).pdf
17_12.Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ.pdf
18_13. Υ_Π.ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf
19_14. Y_ Π.ΠΡ. Αποτελεσματική επικοινωνία στη σχολική κοινότητα.pdf
20_15.Υ_Π.ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ των εφήβωνpptx.pdf
21_17. Υ_ Π.ΠΡ. Βάζοντας ορια στα παιδια (3).pdf
22_18. Υ_Π.ΠΡ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ 22.11.2019.pdf
23_19. Υ_ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2020. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
336_ΝΕΟ.docx
336_ΝΕΟ.pdf
336_Περιγραφή Προγράμματος_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί.docx
336_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ_Ζώντας και Μαθαίνοντας Μαζί.docx
TAYTOTHTA_Είμαι εγώ ο Ήρωας-Ηρωίδα της δικής μου ζωής‘.pdf