Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Πλευρικός πίνακας
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αρχική
Περισσότερα
Ελληνικά (el)
Ελληνικά (el)
English (en)
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αρχική
Ανάπτυξη όλων
Σύμπτυξη όλων
Άνοιγμα ευρετηρίου μαθήματος
Ταμπλό
Προγράμματα & Εφαρμογές Εργαστηρίων από την Πιλοτική Εφαρμογή & Νέες προτάσεις Φορέων
Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην - 1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Ασφάλεια
174_Γνωρίζω την Τροφή μου (Άκης Πετρετζίκης ΜΟΝ Ε.Π.Ε.)
174_Γνωρίζω την Τροφή μου (Άκης Πετρετζίκης ΜΟΝ Ε.Π.Ε.)
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Λήψη φακέλου
Ενότητα 1 Γιατί τρώμε και από που έρχεται το φαγητό μας;
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.pdf
ΕΝΟΤΗΤΑ 1_ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.pdf
ENOTHTA 1_ΜΑΘΗΜΑ 1_ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.pdf
ENOTHTA 1_ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.pdf
ENOTHTA 1_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.pdf
ENOTHTA 1_ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ.pdf
Ενότητα 2 Τι ομάδα είναι;
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.pdf
ΕΝΟΤΗΤΑ 2_ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.pdf
ENOTHTA 2_ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.pdf
ENOTHTA 2_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.pdf
ENOTHTA 2_ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ.pdf
Ενότητα 3 Από τη φάρμα στο τραπέζι Ανακαλύπτω τον κύκλο ζωής της τροφής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.pdf
ΕΝΟΤΗΤΑ 3_ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.pdf
ENOTHTA 3_ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.pdf
ENOTHTA 3_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.pdf
ENOTHTA 3_ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ.pdf
Ενότητα 4 Τι μας λένε τα τρόφιμα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.pdf
ΕΝΟΤΗΤΑ 4_ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.pdf
ENOTHTA 4_ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.pdf
ENOTHTA 4_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.pdf
ENOTHTA 4_ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ (1).pdf
Ενότητα 5 Φτιάχνω το πιάτο μου σωστά!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.pdf
ΕΝΟΤΗΤΑ 5_ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.pdf
ENOTHTA 5_ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.pdf
ENOTHTA 5_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.pdf
ENOTHTA 5_ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ.pdf
Ενότητα 6 Δεν πετάω το φαγητό!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.pdf
ΕΝΟΤΗΤΑ 6_ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.pdf
ENOTHTA 6_ΜΑΘΗΜΑ 1_ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.pdf
ENOTHTA 6_ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.pdf
ENOTHTA 6_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.pdf
ENOTHTA 6_ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ.pdf