Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους! Συναισθήματα
Γενικά στοιχεία
Τίτλος: Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους! Συναισθήματα.
Περιγραφή: Μαθησιακό αντικείμενο με 10 αληθινές φωτογραφίες - κάρτες για τα συναισθήματα που απεικονίζουν παιδιά/πρόσωπα και τα συναισθήματά τους. Στόχος είναι να μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα και πώς αυτά εκφράζονται (πρόσωπο/σώμα).
Λέξεις - κλειδιά: Συναισθήματα.
Σύνδεση με πρόγραμμα σπουδών
Θεματικό Πεδίο: "Θεματικό Πεδίο Β.: Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία. Β1: Προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη, Β1.2 Συναισθηματική Επίγνωση και
Ικανότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν:
- Να αντιπαραβάλλουν συναισθήματα παρατηρώντας αλλαγές στο πρόσωπο και στο σώμα
- Να χρησιμοποιούν λεκτικούς τρόπους έκφρασης συναισθημάτων
- Να χρησιμοποιούν κατάλληλο λεξιλόγιο για να περιγράψουν τα συναισθήματα και να εξηγήσουν μια συναισθηματική κατάσταση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Δυνατότητες και Λειτουργίες: Το αντικείμενο έχει 10 κάρτες και τα παιδιά μπορούν με τα βελάκια να αλλάξουν αυτές τις 10 κάρτες και να ακούσουν τα διαφορετικά συναισθήματα στο κάθε αρχείο. Έχουν τη δυνατότητα να ηχογραφήσουν την απάντησή τους και να βγάλουν φωτογραφίες με την κάμερα το δικό τους πρόσωπο να μιμείται το συναίσθημα.
Οδηγίες: Τα παιδια περιηγούνται στις κάρτες για να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα πατώντας τα βελάκια (1-10) μπορούν να πάνε μπροστά ή πίσω. Μπορούν πατώντας το ηχειάκι να ακούσουν το συναίσθημα στην κάθε κάρτα. Πάνω στο ερωτηματικό ακούνε τις οδηγίες. Πατώντας το μικρόφωνο πάνω στη φωτογραφία θα μπορούν να ηχογραφήσουν ποιο συναίσθημα είναι. Πατώντας στην κάμερα μπορούν να βγάλουν φωτογραφία τα πρόσωπα τους να μιμείται το συναίσθημα .
Τεχνικές απαιτήσεις: Η εφαρμογή εκτελείται μέσω φυλλομετρητή (Chrome, Firefox, Edge, Safari, Opera) σε υπολογιστή, ταμπλέτα και κινητό τηλέφωνο.
Ημερομηνία ανάρτησης: 10/04/2023.
Άδεια χρήσης:
Σημειώσεις προς εκπαιδευτικούς
Σε ποιον απευθύνεται: Μαθητής/τρια, εκπαιδευτικός.
Εκπαιδευτική βαθμίδα / επίπεδο: Προσχολική, δημοτικό.
Τυπικό εύρος ηλικίας - ΑΠΟ - ΕΩΣ:
4 - 6.
Γλώσσα στοχευόμενου κοινού: Ελληνικά.
Τύπος μαθησιακού αντικειμένου: Παιγνιώδης δραστηριότα .
Διδακτική προσέγγιση: Εποικοδομισμός και διερευνητική μάθηση.
Προτεινόμενες Δραστηριότητες: Δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν ομαδικά, σε μικρές ομάδες αλλά και ατομικά για να γνωρίσουν τα παιδιά τα συναισθήματα και πώς εκφράζονται.
- Άλκης Γεωργόπουλος, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 Πληροφορικής, PhD
- Δημήτρης Νικολός, Πληροφορικός, MSc
- Δημήτρης Μαρκούζης, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 Πληροφορικής, MSc
- Ιωάννης Κεφάλας, Πληροφορικός
- Ευαγγελία Πεταυράκη, Πληροφορικός
- Άρτεμις Γεωργοπούλου, Πληροφορικός
- Μυρτώ Γεωργοπούλου, Πληροφορικός
- Φωτεινή Τσιάμη, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 Πληροφορικής, MSc
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Χριστόφορος Καραχρήστος, Πληροφορικός, MSc
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ:
- Φεσάκης Γιώργος, Καθηγητής του Τμήματος των Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
- Χατζηγιάννη Μαρία, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
- Ανδρομάχη Φιλιππίδη, ΕΔΙΠ Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, PhD
- Αναστασία Μισιρλή, ΕΔΙΠ Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, PhD
- Αγγελική Τζαβάρα, ΕΔΙΠ Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, PhD
- Μαριολένη Παρίση, Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Νηπιαγωγών, PhD
- Αναστασία Κωνταντοπούλου, Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Νηπιαγωγών, MSc
- Ανθή Αρκούλη, Εκπαιδευτικός ΠΕ60 Νηπιαγωγών, MSc
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΑΞΗΣ: Σοφία Χωλίδη, PhD ΙΕΠ, Σύμβουλος Β