Σενάριο 1 – Αγγλικά Δημοτικό
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204
![](https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/5208/course/section/334/espa_logo.jpg)
Βιώνοντας "Το Γνωστό" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές ομαδοποιούν πράγματα σε κατηγορίες, εφαρμόζουν κριτήρια κατηγοριοποίησης των όρων και τους ορίζουν.
Οι μαθητές στη διεργασία αυτή συγκρίνουν, καταγράφουν, ταξινομούν, ...
Οι μαθητές μιλούν για τους χώρους του σχολείου τους.
Χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο που ήδη γνωρίζουν, ενώ για να μπορέσουν να εκφραστούν με πληρότητα, είναι αναγκαίο να προχωρήσουν στη δραστηριότητα.
Εννοιολογώντας "Με ορολογία" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές ομαδοποιούν πράγματα σε κατηγορίες, εφαρμόζουν κριτήρια κατηγοριοποίησης των όρων και τους ορίζουν.
Οι μαθητές στη διεργασία αυτή συγκρίνουν, καταγράφουν, ταξινομούν, ...
Οι μαθητές κάνουν την δραστηριότητα καταγράφοντας ποιους από τους εικονιζόμενους χώρους διαθέτει το σχολείο τους.
Οι μαθητές ασκούνται στο λεξιλόγιο μέσω του ppt, συμπληρωματικού του φύλλου εργασίας, που είναι δομημένο σαν παιχνίδι.
Οι μαθητές ασκούνται στο λεξιλόγιο μέσω του κρυπτόλεξου.
Αποκτούν το λεξιλόγιο για να εκφραστούν για τον σχολικό τους χώρο.
Εφαρμόζοντας "Κατάλληλα" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές εφαρμόζουν τη νέα μάθηση σε πραγματικές καθημερινές καταστάσεις και δοκιμάζουν την εγκυρότητα των καταστάσεων αυτών. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή προγραμματίζουν, σχεδιάζουν...
Οι μαθητές δημιουργούν πλάνο του σχολείου τους για τους επισκέπτες, σημειώνοντας τους χώρους του.
Εφαρμόζοντας "Δημιουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν μία παρέμβαση στον κόσμο που ζουν, η οποία είναι καινοτόμα και δημιουργική ή μεταφέρουν αυτό που έμαθαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα / καταστάσεις. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατασκευάζουν, συνθέτουν, ...
Οι μαθητές συζητούν για τους χώρους που είδαν στις εικόνες και αναζητούν τρόπους παρέμβασης στο δικό τους σχολείο.
Στόχος της δραστηριότητας είναι η ανάληψη δράσης από τους μαθητές στο χώρο του σχολείου με απώτερο σκοπό την "ιδιοποίηση" του χώρου. Μπορούν να κάνουν παρεμβάσεις στην αυλή δημιουργώντας εστίες πράσινου, μπορεί να αποφασίσουν να δημιουργήσουν σχολικό κήπο, να ομορφύνουν χώρους του σχολείου, κλπ., η να κάνουν αιτήματα παρεμβάσεων στους δασκάλους. Σκοπός είναι η ενεργοποίησή τους προς ένα σχολείο που θα τους εκφράζει και θα το αισθάνονται οικείο.