Σενάριο 1 – Αγγλικά Δημοτικό
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204
![](https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/5208/course/section/334/espa_logo.jpg)
Βιώνοντας "Το Γνωστό" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναστοχάζονται τις εμπειρίες, τα ενδιαφέροντά τους και τις απόψεις τους. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή παρουσιάζουν κάτι γνωστό ή οικείο, παρακολουθούν, εξερευνούν, ...
Η πρώτη γνωριμία με το αντικείμενο αποτελεί την εισαγωγή του εξοπλισμού μιας τάξης.(desk, projector, laptop, bookcase, internet).
Βιώνοντας "Το Νέο" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές παρατηρούν ή συμμετέχουν σε άγνωστες μαθησιακές καταστάσεις και εμβαπτίζονται σε νέες καταστάσεις ή περιεχόμενα.
Οι μαθητές στη διεργασία αυτή ερευνούν, παρακολουθούν, ...
Οι μαθητές καλούνται σε μικρές ομάδες να παρατηρήσουν τις διαφορές ανάμεσα στις δύο τάξεις των εικόνων.
Εννοιολογώντας "Με ορολογία" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές ομαδοποιούν πράγματα σε κατηγορίες, εφαρμόζουν κριτήρια κατηγοριοποίησης των όρων και τους ορίζουν.
Οι μαθητές στη διεργασία αυτή συγκρίνουν, καταγράφουν, ταξινομούν, ...
Οι μαθητές ασκούνται στο λεξιλόγιο μέσω του ppt, συμπληρωματικού του φύλλου εργασίας, που είναι δομημένο σαν παιχνίδι.
Οι μαθητές ασκούνται στο λεξιλόγιο μέσω του σταυρόλεξου.
Αναλύοντας "Λειτουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αναλύουν λογικές συνδέσεις, σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, δομές και λειτουργίες. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, συμπεραίνουν, κατατάσσουν, ...
Οι μαθητές καλούνται να σκεφτούν τον τρόπο που ο διαφορετικός εξοπλισμός και διαρρύθμιση του εξοπλισμού επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία.
Ο/Η εκπαιδευτικός τους εισάγει στις έννοιες ατομική/ομαδική εργασία, αναζήτηση, πρότζεκτ.
Αναλύοντας "Κριτικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούν τις δικές τους απόψεις, ενδιαφέροντα και κίνητρα, καθώς και των άλλων ανθρώπων. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατανοούν, αιτιολογούν, ...
Οι μαθητές σε ομάδες αξιολογούν τα δύο διαφορετικά περιβάλλοντα, εκφράζουν και δικαιολογούν τις προτιμήσεις τους.
Οι μαθητές εκφράζουν τις προτιμήσεις τους και δικαιολογούν τις προτιμήσεις τους σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία (ατομική/ομαδική/πρότζεκτ/έρευνα).
Εφαρμόζοντας "Δημιουργικά" |
---|
Στη διεργασία αυτή, οι μαθητές κάνουν μία παρέμβαση στον κόσμο που ζουν, η οποία είναι καινοτόμα και δημιουργική ή μεταφέρουν αυτό που έμαθαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα / καταστάσεις. Οι μαθητές στη διεργασία αυτή κατασκευάζουν, συνθέτουν, ...
Οι μαθητές ζωγραφίζουν την τάξη όπως την επιθυμούν, ως επιστέγασμα των προηγούμενων συζητήσεων.