Σενάριο 1 – Αγγλικά Δημοτικό
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204
![](https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/5208/course/section/334/espa_logo.jpg)
Βαθμίδα Εκπαίδευσης: A/θμια
Στοχευμένο κοινό: 8-9
Γλώσσα: Αγγλικά
Επίπεδο γλωσσομάθειας: A1
Θεματική εστίαση: Περιγραφή και αξιολόγηση του σχολικού περιβάλλοντος
Περιγραφή Επικοινωνιακού Σκοπού:
Οι μαθητές να συζητούν για τη σχολικό τους περιβάλλον και τη σχολική ζωή και να εκφράζουν τις προτιμήσεις τους.
Επιμέρους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας (σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ):
Να περιγράφουν άτομα, αντικείμενα τοποθεσίες, χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο υψηλής συχνότητας και πολύ απλά προτασιακά σχήματα.
Γλωσσικά μέσα
Γραμματική:
Ενεστώτας
Απλά απρόσωπα ρήματα
Προτάσεις που συνδέονται με συμπλεκτικούς συνδέσμους
Αιτιολογικές προτάσεις
Ερωτηματικές προτάσεις Ερωτηματικές λέξεις (πού, πότε, τί, ποιός, πώς, γιατί, πόσο)
Λεξιλόγιο:
Τάξη, κτήριο, αίθουσα
Εκπαιδευτικό υλικό και εξοπλισμός
Σχολικά Μαθήματα
Διάρκεια σεναρίου: 4 ώρες
Τρόπος εργασίας των μαθητών: Ατομική εργασία, Ομαδική εργασία, Τάξη
Προβλεπόμενο υποστηρικτικό υλικό: Φύλλα εργασίας
Τα προτεινόμενα Σενάρια Μαθήματος της παρούσας επιμορφωτικής δράσης που αναπτύσσονται σύμφωνα με το ΕΠΣ-ξγ, ακολουθούν τις μεθοδολογικές προτάσεις της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού που έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία .
Η συγκεκριμένη προσέγγιση προβλέπει συνολικά οκτώ διεργασίες, οι οποίες εκτυλίσσονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη, χωρίς ωστόσο η ακολουθία αυτή να είναι πάντοτε αυστηρά υποχρεωτική ή εφικτή. Για χάρη επίδειξης των διεργασιών αυτών, τα προτεινόμενα σενάρια μαθήματος ακολουθούν τη διάταξη αυτή, αναφέροντας παράλληλα τόσο τα ρήματα των διεργασιών όσο και τις επιμέρους στοχοθεσίες τους.