Σενάριο 1 – Αγγλικά Δημοτικό
Πράξη: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», Κωδ. ΟΠΣ 5004204
![](https://elearning.iep.edu.gr/study/pluginfile.php/5208/course/section/334/espa_logo.jpg)
Βαθμίδα Εκπαίδευσης: A/θμια
Στοχευμένο κοινό: 8-9
Γλώσσα: Αγγλικά
Επίπεδο γλωσσομάθειας: A1
Θεματική εστίαση: Περιγραφή και αξιολόγηση του σχολικού περιβάλλοντος
Περιγραφή Επικοινωνιακού Σκοπού:
Οι μαθητές να συζητούν για τη σχολικό τους περιβάλλον και τη σχολική ζωή και να εκφράζουν τις προτιμήσεις τους.
Επιμέρους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας (σύμφωνα με το ΕΠΣ-ΞΓ):
Να περιγράφουν άτομα, αντικείμενα τοποθεσίες, χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο υψηλής συχνότητας και πολύ απλά προτασιακά σχήματα.
Γλωσσικά μέσα
Γραμματική:
Ενεστώτας
Απλά απρόσωπα ρήματα
Προτάσεις που συνδέονται με συμπλεκτικούς συνδέσμους
Αιτιολογικές προτάσεις
Ερωτηματικές προτάσεις Ερωτηματικές λέξεις (πού, πότε, τί, ποιός, πώς, γιατί, πόσο)
Λεξιλόγιο:
Τάξη, κτήριο, αίθουσα
Εκπαιδευτικό υλικό και εξοπλισμός
Σχολικά Μαθήματα
Διάρκεια σεναρίου: 4 ώρες
Τρόπος εργασίας των μαθητών: Ατομική εργασία, Ομαδική εργασία, Τάξη
Προβλεπόμενο υποστηρικτικό υλικό: Φύλλα εργασίας
Τα προτεινόμενα Σενάρια Μαθήματος της παρούσας επιμορφωτικής δράσης που αναπτύσσονται σύμφωνα με το ΕΠΣ-ξγ, ακολουθούν τις μεθοδολογικές προτάσεις της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού που έχουν προταθεί στη βιβλιογραφία .
Η συγκεκριμένη προσέγγιση προβλέπει συνολικά οκτώ διεργασίες, οι οποίες εκτυλίσσονται διαδοχικά η μία μετά την άλλη, χωρίς ωστόσο η ακολουθία αυτή να είναι πάντοτε αυστηρά υποχρεωτική ή εφικτή. Για χάρη επίδειξης των διεργασιών αυτών, τα προτεινόμενα σενάρια μαθήματος ακολουθούν τη διάταξη αυτή, αναφέροντας παράλληλα τόσο τα ρήματα των διεργασιών όσο και τις επιμέρους στοχοθεσίες τους.
Κατεβάστε στον υπολογιστή σας το σενάριο σε συμπιεσμένη μορφή