Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Ελληνικά ‎(el)‎
Ελληνικά ‎(el)‎ English ‎(en)‎
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αρχική
Ανάπτυξη όλων Σύμπτυξη όλων
  1. Ταμπλό
  2. Προγράμματα & Εφαρμογές Εργαστηρίων από την Πιλοτική Εφαρμογή & Νέες προτάσεις Φορέων
  3. Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην - 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη
  4. 132_Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες (Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλος)

132_Ευαισθητοποίηση, Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών και Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στις Σχολικές Κοινότητες (Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλος)

Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
      • ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
        • 52_46. ΒΙΒΛΙΟΓ. Ε.ΤΑΥΤ.  ΣΕΞ. Βιώνω τα συναισθήματά μου_.pdf 52_46. ΒΙΒΛΙΟΓ. Ε.ΤΑΥΤ. ΣΕΞ. Βιώνω τα συναισθήματά μου_.pdf
        • 53_48. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΜΦΥΛΗΣ ΒΙΑΣ. ManualY4Y_GR.pdf 53_48. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΜΦΥΛΗΣ ΒΙΑΣ. ManualY4Y_GR.pdf
        • 54_50. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ..pdf 54_50. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ..pdf
        • 55_51. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ.pdf 55_51. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ.pdf
        • 56_52. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΘΕΩΡΙΑ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ NDI.pdf 56_52. ΒΙΒΛΙΟΓ.ΒΙΩΜ. ΜΑΘΗΣΗ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΘΕΩΡΙΑ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ NDI.pdf
        • 57_53. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ.pdf 57_53. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΧΩΣ ΒΙΑ.pdf
        • 58_54. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. youthtech2018.pdf 58_54. ΒΙΒΛΙΟΓ. ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. youthtech2018.pdf
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ
        • 24_22.  Υ_ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf 24_22. Υ_ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
      • ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ! ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ!
        • 12_10. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ  ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ.pdf 12_10. Υ_ Π.ΠΡ. ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ.pdf
        • 13_11. Υ_ Π. ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 13_11. Υ_ Π. ΠΡ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 14_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ  ΠΑΙΔΙ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 14_12. Υ_ Π.ΠΡ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΔΙ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 15_13. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf 15_13. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 16_14. Υ_Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ ..pdf 16_14. Υ_Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ ..pdf
        • 17_15. Υ_ Π. ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ  ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 17_15. Υ_ Π. ΠΡ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΨΥΧ. ΑΝΘΕΚΤ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 18_16. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ  ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 18_16. Υ_ Π. ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 19_17. Υ_Π.ΠΡ.ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 19_17. Υ_Π.ΠΡ.ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 20_18. Υ_ Π.ΠΡ.ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 20_18. Υ_ Π.ΠΡ.ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 21_19. Υ_Π.ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. 2020 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 21_19. Υ_Π.ΠΡ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΟΝΙΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. 2020 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
        • 49_43. Υ_ EACH OF US_10 μύθοι -Ψυχική Υγεία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 49_43. Υ_ EACH OF US_10 μύθοι -Ψυχική Υγεία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 50_44. Υ_ EACH OF US_What is EachOfUs_gr_teliko ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 50_44. Υ_ EACH OF US_What is EachOfUs_gr_teliko ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 51_45. Υ_ EACH OF US_Flyer_A5_ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 51_45. Υ_ EACH OF US_Flyer_A5_ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
        • 2_Υ_ ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 2_Υ_ ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
        • 23_21.  Υ_ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 23_21. Υ_ ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
        • 25_23. Υ_ ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 25_23. Υ_ ΟΜΑΔΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
        • 22_20.  Υ_ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘ. ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf 22_20. Υ_ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘ. ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓ. ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
      • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ DSH POSI ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ DSH POSI
        • 26_24. Υ_ DSH Success Story Selection 2014-2-UK01-KA205-012013 (1).pdf 26_24. Υ_ DSH Success Story Selection 2014-2-UK01-KA205-012013 (1).pdf
        • 27_25. Υ_ DSH. Positive Choices Best Practice Handbook ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 27_25. Υ_ DSH. Positive Choices Best Practice Handbook ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 28_26. Υ_ DSH. Εφηβεία- Διαταραχές συμπεριφοράς στους εφήβους. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 28_26. Υ_ DSH. Εφηβεία- Διαταραχές συμπεριφοράς στους εφήβους. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 29_27. Υ_ DSH. Η συναισθηματική σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx (1).pdf 29_27. Υ_ DSH. Η συναισθηματική σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx (1).pdf
        • 30_28. Υ_ DSH. ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 30_28. Υ_ DSH. ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 31_29. Υ_ DSH. Συναισθήματα Ι, Γνωριμία με τα συναισθήματα ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf 31_29. Υ_ DSH. Συναισθήματα Ι, Γνωριμία με τα συναισθήματα ΕΚΨ Π. ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 32_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_(Α).pdf 32_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_(Α).pdf
        • 33_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Β).pdf 33_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Β).pdf
        • 34_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Γ).pdf 34_30. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙ_ (Γ).pdf
        • 35_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Α).pdf 35_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Α).pdf
        • 36_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Β).pdf 36_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Β).pdf
        • 37_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Γ).pdf 37_31. Y_DSH. Συναισθήματα ΙΙΙ_ (Γ).pdf
        • 38_32. Υ_ DSH. Τι είναι Αλεξιθυμία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx (2).pdf 38_32. Υ_ DSH. Τι είναι Αλεξιθυμία ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx (2).pdf
        • 39_33. Υ_ DSH. ΥΛΙΚΟ ERASMUS. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ.pdf 39_33. Υ_ DSH. ΥΛΙΚΟ ERASMUS. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ.pdf
        • 40_34. Υ_ DSH. Χαρακτηριστικά της Εφηβείας ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ(1).pdf 40_34. Υ_ DSH. Χαρακτηριστικά της Εφηβείας ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ(1).pdf
        • 41_35. Υ_ DSH. What-is-Alexithymia- ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 41_35. Υ_ DSH. What-is-Alexithymia- ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 42_36. Υ_ DSH. Α 18 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 42_36. Υ_ DSH. Α 18 ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 43_37. Υ_ DSH. Άγχος εκπαιδευτικών_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 43_37. Υ_ DSH. Άγχος εκπαιδευτικών_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 44_38. Υ_ DSH. Άγχος εξετάσεων_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 44_38. Υ_ DSH. Άγχος εξετάσεων_ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
        • 45_39. Υ_ DSH. Ενσυναίσθηση ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx (2).pdf 45_39. Υ_ DSH. Ενσυναίσθηση ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx (2).pdf
        • 46_40. Υ_ DSH. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1-2 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx.pdf 46_40. Υ_ DSH. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1-2 ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pptx.pdf
        • 47_41. Υ_ DSH. Επικοινωνία_Εκπαίδευση στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων-Κριτική.Συνάντηση 2η.pptx.pdf 47_41. Υ_ DSH. Επικοινωνία_Εκπαίδευση στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων-Κριτική.Συνάντηση 2η.pptx.pdf
        • 48_42. Υ_ DSH. Εφηβεία - Συνάντηση 1η. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf 48_42. Υ_ DSH. Εφηβεία - Συνάντηση 1η. ΕΚΨ Π.ΣΑΚΕΛ.pdf
    • Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.docx Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.docx
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού
Με την υποστήριξη του Moodle